2011. június 18., szombat













5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod és a képek is nagyon szépek. (:

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy irtál.Örülök, ha tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. szia (:
    Látom nagyon szeretsz fotózni, csak annyi pici építő kritikai megjegyzésem lenne, hogy azt vettem észre, hogy te mindent lefényképezel amit csak látsz és ami csak létezik. Ettől csak olyan tömeg 'fotózseni' leszel. A jó fotós attól jó fotós, hogy mindennapi történéseket fényképez le, nem mindennapi szögben. Csak ennyit szerettem volna mondani, nem bántásból, csak segíteni szerettem volna (:

    VálaszTörlés
  4. Szia.Hát köszi, hogy írtál. Írtad azt is, hogy nem mindennapi történéseket . Nekem inkább a természetfotózás jön be, ha azalatt azt értetted, hogy pl. eseményképek/pillanatképek.

    VálaszTörlés
  5. http://fotolulukaa.blogspot.com/ Ez az én blogom :) Remélem megnézed és segítesz ötletet adni (már megvannak a képeim) Ja és még annyit IMÁDOOM a fotóidat. LuLuBlogspot

    VálaszTörlés